Кэшбэк
Қандай чектер қабылданады?
Акцияларға қатысуға Қазақстан Республикасы Салық кодексінің талаптарына сәйкес келетін кассалық чектер қабылданады. Чек тауарды төлегеннен кейін және сауда нүктелерінде, соның ішінде онлайн-дүкендерде алынғаннан кейін алынуы керек.
-
Чекте:
- - тауарлардың атаулары мен сатып алу сомасы,
- - сатып алу күні мен уақыты
- - ФН (фискалдық нөмір) мен сериялық нөмірді қоса алғанда, фискалдық белгі,
- - сатушының заңды тұлғасы туралы,
- - оның тіркеу нөмірін қоса алғанда, ақпарат болуға тиіс.
Акцияға кім қатыса алады?
Қатысуға 18 жасқа толған, Қазақстан Республикасының азаматтары болып табылатын, тіркелген, Қазақстан Республикасының аумағында тұрақты тұратын қабілетті адамдар жіберіледі.
Қалай кэшбэк алуға болады?
Акцияға қатысатын тауарды сатып алып және чекті.
Чекті тексеру қанша уақыт алады?
Тексеру уақыты бірнеше сағатқа дейін, сирек кездесетін кейбір жағдайларда 3 тәулікке дейін созылуы мүмкін. Егер чекте науқандық тауар болса, кэшбекті есептеу туралы деректер «Теңгерім» және «Чектер» бөлімдерінде пайда болады. Сұрақтар туындаған жағдайда қолдау көрсету қызметіне өтініш қалдыруыңызды өтінеміз – сізге қуана көмектесеміз.
Чекті жүктеп, «Науқанға қатысу табылмады» мәртебесін алды
Чекте жарнамалық зат бар екеніне көз жеткізіңіз. Кейбір жағдайларда чекті тексеру уақыты 3 күнге дейін созылуы мүмкін. Егер чекте жарнамалық тауар болса, шыдамдырақ болыңыз, ақшаны қайтару туралы мәліметтер «Теңгерім» және «Чектер» бөлімдерінде көрсетіледі.
Егер «Чектер» бөлімінде «Науқанға қатысу табылмады» хабарламасын көрсеңіз және чекте науқандық тауар бар екеніне сенімді болсаңыз, чек мәртебесіндегі таңбаны басыңыз. Қолдау қызметінде осы позиция бойынша сұраным жібере алатын бет ашылады.
Чекті жүктеп едім, «Чек өңделуде» қатесі шықты
Чекті сіз ертерек сканерлегенсіз, ол қазіргі уақытта өңделуде. Чекті тексеру уақыты бірнеше сағаттан, сирек жағдайларда 3 күнге дейін созылуы мүмкін. Тексеру нәтижесі «Чектер» бөлімінде көрсетіледі. Сұрақтар туындаған жағдайда қолдау көрсету қызметіне өтініш қалдыруыңызды өтінеміз – сізге қуана көмектесеміз.
Чекті жүктеп едім, «Чек ескірген» қатесі шықты
Сатып алғаннан кейін чекті сканерлеу уақыты шектеулі. Кэшбэк алу үшін чекті сатып алғаннан кейін 14 күн ішінде сканерлеу керек. Осы чек бойынша сатып алу жүргізген сәттен 14 күн көп уақыт өтсе, ол бойынша кэшбэк есептелмейді.
IOS (Safari) жүйесінде камераны қалай қосуға болады?
Егер сіз сайтқа кірген кезде құрылғының камерасына кіруге тыйым салсаңыз және / немесе смартфондағы чектерді сканерлеу үшін камераны қалай қосу керектігін білмесеңіз, чек деректемелерін қолмен енгізбей мұны қалай жасауға болатынын қараңыз.
Қаражат алу мүмкін емес
Жинақталған кэшбэкті «Теңгерім» бөлімінен көре аласыз. Шығару үшін тіркеу сәтінен бастап (бірінші шығару жағдайында) немесе соңғы шығару сәтінен бастап (кейінгі шығару жағдайында) 1500 теңге кэшбэк жинақтау қажет. Сізде науқандық тауарларды сатып алу үшін 1500 теңгеден астам кэшбэк жинақталғанына көз жеткізіңіз. Егер проблема сақталса, бізге қолдау көрсету қызметіне жазыңыз – сізге қуана көмектесуге дайынбыз.
Қаражат алу өңделуде
Ақшаны алу туралы сұрау 30 күнге дейін тексеріледі. Кейбір жағдайларда қорытындыларды өңдеу ұзағырақ уақыт алуы мүмкін, мысалы, Қаржылық бақылау қызметі қорытындыны қосымша тексеруге жіберген болса
Ережелерге байланысты қаражат алу сұруы қайтарылды
Қаражатты алу мүмкіндігі Қаржылық бақылау қызметімен шектеледі. Егер сіз бұғаттау қате болды деп ойласаңыз, өтінішті қалдыра аласыз.
Төлем жүйесі қаражатты алудан бас тартты
Төлем жүйесі қаражат алуды орындай алмады. Сіз ақша алу үшін қажетті өрістерді толтыру кезінде қате жіберген боларсыз. Сіз көрсеткен барлық деректерді мұқият тексеріп, қаражат алуды тағы бір рет сұрап көріңіз.
Қаражатты алу кезінде көрсетілген деректердегі қате
Егер сіз қаражатты алуды сұраған кезде дұрыс емес деректерді көрсеткен болсаңыз (мысалы, телефон нөмірінде қате жіберген болсаңыз) және нәтиже расталса, бізде оны болдырмауға және ақшаны шотқа қайтаруға мүмкіндік жоқ. Ұялы байланыс операторына қаражат жібергеннен кейін біз ештеңені өзгерте алмаймыз.
Чегім жүктелмей жатыр
Егер чекті жүктеу мүмкін болмаса, бізге қолдау көрсету қызметіне жазыңыз.
Қор
Мен жеңімпазмын. Жүлдені ашан ала аламын?
Акцияның толық ережелерімен акцияның pgbonus.kz парақшасында танысуға болады. Марапаттау мәселесі бойынша сізбен жақын арада байланысады.
Сайттағы акцияға қалай қатысуға болады?
Сайттағы pgbonus.kz акция парақшасына тіркелгеніңізге көз жеткізіңіз. Электрондық поштаңызды растаңыз — сізге арнайы хат келуі керек. Акция парақшасындағы ережелермен танысыңыз және барлық шарттарды орындаңыз. Енді сіз акция қатысушысысыз.
Акцияны өткізу ережелері бойынша сұрақтар қалды
Акцияны және сізде қалған сұрақтарды көрсете отырып қолдау қызметінің жіберіңіз, біз оларға қуана жауап береміз.
Мен промокод алу үшін науқанға қатыстым, бірақ ол маған келмеді
Науқанның барлық шарттары орындалғанына көз жеткізіп, поштаңызды, оның ішінде "СПАМ" қалтасын тексеріңіз. Проблема сақталған жағдайында қолдау қызметіне хабарласыңыз.
Тіркеу және кіру
Тіркелген кезде қате мәліметтерді енгіздім
Электрондық пошта мекенжайыңызды және/немесе телефон нөміріңізді қате жазған болсаңыз, Жеке кабинеттегі деректеріңізді өз бетіңізше өзгерте аласыз.
Деректерді өз бетіңізше өзгерте алмасаңыз, a техникалық қолдау қызметіне хабарласып, келесі ақпаратты беріңіз:- сіз тіркелген электрондық пошта мекенжайы және/немесе телефон нөмірі,
- дұрыс электрондық пошта мекенжайы және/немесе телефон нөмірі. Біз сіздің мәліметтеріңізді жаңартып, келесі қадамдар туралы хабарлаймыз.
Деректерді өз бетіңізше өзгерте алмасаңыз, a техникалық қолдау қызметіне хабарласып, келесі ақпаратты беріңіз:
Құпия сөзімді ұмытып қалдым
Тіркеле алмадым
Бетті жаңартып, қайта тіркеліп көріңіз. Егер қайтадан тіркеу мәселесі туындаса, скриншот жасап, қолдау қызметіне хабарласыңыз – сізге көмектесуге қуанышты боламыз.
Жеке кабинетіме кіре алмай жатырмын